Ksiądz biznesowo upadły

 

Ksiądz Kazimierz Sowa z Zakonu Ojców Celebrytów ma na tyle religijnej charyzmy, aby lansować się na warszawskich salonach przy kielichu z politykami PO. Z głoszeniem wiary jest już gorzej, ojciec Sowa rozłożył z kretesem kanał Religia TV.

Ciekawe jest to, że im bardziej jakiś ksiądz jest nieudacznikiem tym bardziej jest zapraszany i obcmokiwany na salonach III RP. Mało kto mówi o księdzu zakonniku który zbudował bazylikę w Licheniu a ojciec Rydzyk jest zaciekle opluwany przez salon III RP.

Za to księża upadli, tacy jak Charamsa czy Lemański, są oczkiem w głowie lewackich mediów. Podobnie jest z księdzem Kazimierzem Sowa z Zakonu Ojców Celebrytów. Ojciec Sowa bryluje na salonach i na wizji TVN. Ma opinie o wszystkim, nawet o prezydencie RP, chociaż „Wyborcza” grzmi bezustannie, że kler nie powinien mieszać się do polityki. No ale co wolno wojewodzie, …

>http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ksiadz-ostro-o-andrzeju-dudzie-wstyd-za-prezydenta/0lyq9tl

A przecież ksiądz Sowa to ksiądz biznesowo upadły, rozłożył na łopatki kanał Religia TV, który według założeń wizjonerów Wejcherta i Waltera miał być salonową odpowiedzią na sukces Telewizji Trwam ojca Rydzyka.

Grupa ITI najpierw kupiła 53% „Tygodnika Powszechnego” i nachalnie lansowała sędziwego i zagubionego księdza Bonieckiego, ale inwestycja nie wypaliła i ITI oddało swoje udziały w „Tygodniku Powszechnym” za darmo. Dzisiaj „Tygodnik Powszechny” usiłuje być graficzną podróbką popularnego „Gościa Niedzielnego”, a nóż ktoś w kiosku da się nabrać ?

ITI założyło kanał Religia TV 15 października 2007 roku, kiedy już było wiadomo, że Platforma wygra wybory. Kanał Religia TV miał głosić wiarę salonową i deptać po piętach znienawidzonego ojca Rydzyka. W tym celu ITI przepłaciło także sowicie za Mango TV, które wcześniej nadawało na Telewizji Trwam, tak aby pozbawić Telewizję Trwam dochodów z tele-shoppingu.

Ale euforia trwała krótko. Zadyszka zaczęła się już w 2010 roku a jesienią 2012 roku zlikwidowano większość programów i wywalono większość pracowników.

Ciekawostką jest fakt, że złotousty Ryszard Petru miał na kanale Religia TV swój program „Moralność i etyka czasów kryzysu”, prowadzony wspólnie z ojcem Sową. Moralność i etyka czasów kryzysu nie przeszkodziły Ryszardowi Petru w wepchaniu się – przy pomocy sitwy Balcerowicza – na stołek przewodniczącego rady nadzorczej państwowej PKP (odszedł w atmosferze skandalu po jednym dniu) a ojcu Sowie nie przeszkodził w inkasowaniu kasy od Jerzego Mazgaja (TW „Barbara”) jako członek rady nadzorczej spółki Krakchemia SA.

Z takimi apostołami moralności i etyki kanał Religia TV szybko wyzionął ducha, został zamknięty 31 stycznia 2015 roku. Ojciec Sowa dostał zadanie znalezienie nowego inwestora, ale nie znalazł, bo już wtedy Jerzy Mazgaj wybierał się do Monako. Po roku śpiączki kanał Religia TV został po prostu zlikwidowany, w końcu 2015 roku. Została tylko kamieni kupa i charyzma ojca Sowy.

Porażka ojca Sowy była kosztowna – Religia TV straciła 2.5 miliona PLN w 2014 roku i 150 tys. PLN w 2015 roku, kiedy już pozostawała w biznesowej śpiączce.

Ksiądz Sowa już nie zarabia kasy w TVN i nie inkasuje kasy of TW „Barbara”. Jak żyć ? Na szczęście jego brat wciąż pozostaje marszałkiem Małopolski. Ksiądz Sowa chyba więc z głodu nie zginie. Być może dostanie nawet jakąś złotą statuetkę i stypendium w dewizach od któreś z fundacji Sorosa, jako „Męczennik Wiary” pod rządami PiS ?

[Więcej zdjęć w oryginalnym artykule – admin]
http://monsieurb.neon24.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s