Najlepszy komentarz na prowokację „Wyborczej”! Czarnoskóry Polak: „Idąc pod flagami ONR byłem bezpieczny”.

Wczorajsze doniesienia dotyczące prowokacji dziennikarza Gazety Wyborczej, który w kuriozalny sposób relacjonował swoją obecność w charakteryzacji „na ciemnoskórego uczestnika marszu” odbił się głośnym echem w sieci.

Najlepszym komentarzem do sytuacji są chyba słowa innego uczestnika Marszu Niepodległości.

Bawer Aondo-Akaa, Polak, którego ojcem jest Nigeryjczyk a matką, nieżyjąca już Polka, odniósł się do prowokacji i kuriozalnych słów dziennikarza „Gazety Wyborczej”.

„Ad versus „Duży Fromat”: w tym roku Pańskim byłem po raz III na Marszu Niepodległości, nie spotkałem się na nim z żadnymi rasistowskimi czy ksenofobicznymi sytuacjami. Idąc pod flagami ONR byłem bezpieczny. Ludzie na Marszu Niepodległości byli względem mnie niezwykle przychylni. Chciałbym nadmienić, że nie dostałem od nikogo żadnych pieniędzy za napisanie takiego komentarza” – pisał na swoim profilu społecznościowym Bawer Aondo-Akaa.

PJ
Źródło: Bawer Aondo-Akaa/Facebook
http://prostozmostu.net

Jedna uwaga do wpisu “Najlepszy komentarz na prowokację „Wyborczej”! Czarnoskóry Polak: „Idąc pod flagami ONR byłem bezpieczny”.

Skomentuj

