Moja Matko ja wiem…

Moja Matko ja wiem, WIELE Nocy Nie spałaś,
Gdym opuszczał Swój dom, ABY IŚĆ w obcy świat.
I na Szczęście dalekie, skromny dar, lniany ręcznik mi dałaś,
haftowany przez Ciebie i barwny Jak kwiat.
I na Szczęście dalekie, skromny dar, lniany ręcznik mi dałaś,
haftowany przez Ciebie wzorzysty i barwny Jak kwiat.

NA NIM kwitną zrobić Dzis tulipany i wiśnie,
żywa wciąż zieleń Lak, śpiew Słowika Wsród Bzów.
I Jedyny na Świecie Drogi mi, Trochę smutny Twój uśmiech.
Nade Wszystko kochane, twe Oczy Sa tu.
I Jedyny na Świecie Drogi mi, Trochę smutny Twój uśmiech,
Nade Wszystko kochane, twe Błękitne Oczy Sa tu.

Gdy mi smutno i ZLE, IDE wagowo lesná gęstwinę,
W szumie Dębów ı traw wspomnę tE Dawne DNI.
Na zwalonym przez burzę, Starym pniu barwny ręcznik rozwinę,
Wtedy wraca twa Miłość i Szczescie i łzy.
Na zwalonym przez burzę, Starym pniu barwny ręcznik rozwinę,
Wtedy wraca twa miłość matczyna i Szczęście i łzy.
Wtedy wraca twa miłość matczyna i Szczęście i łzy.

Skomentuj

